Saturday 8 September 2012

ImproVoice war gestern

Mein erstes Konzert in Taipei liegt nun hinter mir. Gestern habe ich ImproVoice gespielt, verbunden mit ein paar Einsprengseln zu Reloading Babel, u.a. ein deutsches Gedicht in der Version einer nicht deutsch sprechenden Taiwanerin, von mir gelernt. War sehr nett. Außerdem habe ich ein chinesisches Gedicht auf chinesisch rezitiert (Leerer Berg), und habe damit einiges an Gelächter ausgelöst.
Hier ein paar photographische Eindrücke vom Abend! Bitte um Beachtung meines angedeutet chinesischen Outfits!

My first concert in Taipei is now behind me. Yesterday I played ImproVoice, combined with a few takes of Reloading Babel, including a German poem in a version recited by a non-German-speaking Taiwanese, learned by me. Was very nice. And I recited a Chinese poem in Chinese (Empty Mountain), and have thus caused a lot of laughter. 
Here are some photographic impressions of the evening. Pleas note my chinese outfit!






No comments:

Post a Comment